HTML

non stop

Nálatok laknak-e állatok?

Friss topikok

  • heterogésa: Pont erről szól a szoláriumozás is. Én sem hittem, míg ki nem próbáltam, de tényleg. Megértettem, ... (2008.05.10. 17:02) ma 1
  • Linda: Szia! Visszanéztem és köszönöm az újabb nyuszit :) ! Nem is gondoltam h te is Puf rajongó vagy. V... (2008.05.03. 12:04) ma ilyen
  • pistany: Köszönöm szépen! A nyuszi a város minden pontján jelen volt húsvét tájékán, a blogra éppen most té... (2008.04.08. 10:45) Egyedi (marketing 3)
  • kicsia: Hogy fényesebb legyen a fürdőszoba, természetesen! :) Na, meg jelenleg a kilátás is szép... (2008.03.16. 08:33) Ablak a világra
  • pistany: Szép és nemes az érvelés, csak az vele a gond, hogy van ellenpélda. Mogyoródon is épül egy filmgyá... (2008.03.06. 07:33) Borsó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.03.06. 10:39 pistany

ami körülvesz

Leültem írni, és mivel legutóbb bevált, most is bekapcsoltam a tv-t aláfestésnek, és...
és muszáj vagyok már megint egy új élményről írni, ahelyett amiről akartam:

4 nő látható a képernyőn, ebből az egyik Albert Györgyi, aki farmerben, konszolidált felső ruházatban beszélget a másik 3-mal, akikből csupán két-két nyakigérő comb látszik, meg fejenként egy fültől fülig mosoly. Döbbenetem beteljesedik amikor a "vicces" operatőr a kis terpeszben és miniszoknyában ülő "vendégcombok" közét, az asztali virágdísszel takarja ki, majd éppen csak izlésessen feljebb emeli a kamerát, sejtetvén, hogy mi lapul a virág mögött.
Ezután kamera sebtében vált, hogy le ne maradjon "műsorvezetőcomb" Sharon Stone-t meghazudtoló lábkeresztezős mutatványáról. (szintén látszott, ami látszott).
Mi a fészkes fene ütött ezekbe? Kereskedelmi, országos televízió! Ha ezeknek a nőknek ennyire kényelmetlen a ruha amit rájuk adnak, akkor miért hadják, hogy hülyét csináljanak belőlük? A tehetségük amúgy is megkérdőjelezhető, néhány megszólalásuk alapján. Kedves műsorvezető kisasszonyok, de...

Eszembe jut, egy régi kabarés humor, amit több aktuális humorista is elsütött már. Talán Páger Antallal esett meg, de ez nem biztos, nem emlékszem, de a sztori jó:

 -Színházból kifelé jövet odasiet hozzá aktuális szinésznőcske,és megszólítja:
    -Kollega úr!
 P.A.: - Kollega? Mióta vagyok én kurva?

U.i: Most meg Horváth Éva, ex szépségkirálynő  látható, egy fogyitabletta reklámjában, amint szintén egy ócska ringyóra hasonlító pózban fetreng egy széken, meg pózol a kamerának, miközben unottan mondja a sablonszöveget, hogy: "-Milyen jó a közérzetem"... Könyörgöm a kisfilm készítőinek! Hát ő is egy celeb. Miért nem lehet odafigyelni a tartására, meg a mondanivaló és a kisugárzás összhangjára? Olyan hiteltelen az egész, mintha fordítva felkötött síkötéssel a lábamon próbálnám elhitetni bárkivel, hogy voltam lesíkló világbajnok. Mire ezt leírtam, addigra még két tv-shop ment le, úgyhogy tv kikapcs, zene be- és nem dühöngök tovább.

Ez most nem jött be, talán majd legközelebb. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nonstop.blog.hu/api/trackback/id/tr15367988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása